«Συγγνώμη» ζητά με χθεσινή επιστολή της η ηθοποιός Πέμη Ζούνη για την υπόθεση με τις κοινές φωτογραφίες της με τον διάσημο σκηνοθέτη Ανγκ Λη και την υποτιθέμενη συνεργασία τους στο θέατρο. Επικαλείται δε την κοινή λογική που η ίδια έχασε πρόσκαιρα, όπως αναφέρει, ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφεί χρησιμοποιώντας εν γνώσει της έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη, χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
Τελικά προϊόν photoshop αποδείχτηκε ότι είναι οι "κοινές" φωτογραφίες της ηθοποιού Πέμης Ζούνη και του σκηνοθέτη Ανγκ Λι που κυκλοφόρησαν στο πλαίσιο προώθησης της νέας της παράστασης «...Και Ιουλιέτα» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Οι δύο ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εντάσσονται στο δελτίο τύπου για την παράσταση δείχνουν τον βραβευμένο σκηνοθέτη να βρίσκεται μαζί με την πρωταγωνίστρια. Η μία μάλιστα, μοιάζει με «σέλφι», ενώ η δεύτερη υποτίθεται πως έχει τραβηχτεί στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. «Λάθος μικρό κι ασήμαντο»! όπως το χαρκτηρίζει η ηθοποιός.
Ολα ξεκίνησαν λίγο μετά την εποχή που η Πέμη Ζούνη υπέγραψε συμβόλαιο με «μια πολύ μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού για ταινία» όπως είχε πει τηλεφωνικά προ 4μήνου στο Βήμα*. Η παραπάνω εταιρεία συνεργάζεται με τη Sony Pictures, την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται ο ταϊβανός σκηνοθέτης. «Καθ' όλη την περίοδο των μηνών στους οποίους έκανα μια μεγάλη σε διάρκεια οντισιόν για την ταινία - με υποβολή της δουλειάς μου, συνεντεύξεις, συζητήσεις κ.λπ. - ο κ. Λι παρακολουθούσε τη διαδικασία. Μιλούσαμε. Και κάποια στιγμή ήρθε η πρόταση από εκείνον να με σκηνοθετήσει και ένιωσα βέβαια σαν να είχα κερδίσει το Οσκαρ». Διότι, όπως η ηθοποιός συμπλήρωσε τότε, η ίδια δεν θα μπορούσε ποτέ να σκεφτεί να προτείνει στον Ανγκ Λι να έρθει και να σκηνοθετήσει μια παράσταση στην Ελλάδα. Χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της «φειδωλό στα πολλά και μεγάλα λόγια», η Πέμυ Ζούνη αρκείται στο να πει ότι το συναίσθημά της μετά την πρόταση του Ανγκ Λι ήταν «μια τεράστια χαρά»... Ωστόσο, στην ερώτηση που έθεσε τότε Το Βήμα στην ηθοποιό ως προς το τι ο Λι είδε και του άρεσε στο «...και Ιουλιέτα», η ηθοποιός προτίμησε να μην απαντήσει. «Αυτό είναι προτιμότερο να σας το πει ο ίδιος» είχε πει η Πέμη Ζούνη.
Τελικά προϊόν photoshop αποδείχτηκε ότι είναι οι "κοινές" φωτογραφίες της ηθοποιού Πέμης Ζούνη και του σκηνοθέτη Ανγκ Λι που κυκλοφόρησαν στο πλαίσιο προώθησης της νέας της παράστασης «...Και Ιουλιέτα» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Οι δύο ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εντάσσονται στο δελτίο τύπου για την παράσταση δείχνουν τον βραβευμένο σκηνοθέτη να βρίσκεται μαζί με την πρωταγωνίστρια. Η μία μάλιστα, μοιάζει με «σέλφι», ενώ η δεύτερη υποτίθεται πως έχει τραβηχτεί στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. «Λάθος μικρό κι ασήμαντο»! όπως το χαρκτηρίζει η ηθοποιός.
Ο Ανγκ Λι και η Πέμη Ζούνη "φωτογραφημένοι" σε επίσκεψή τους στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Ολόκληρη η επιστολή της Πέμης Ζούνη:
«Όταν έκανα τις ανακοινώσεις για τη συνεργασία μου με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λη, όταν μιλούσα ανοιχτά σε συνεντεύξεις για τα συμβόλαια με το εξωτερικό, πίστευα βαθιά και ακλόνητα ότι όλα ήταν αλήθεια. Ανέλπιστο δώρο, αλλά και απόλυτη αλήθεια.
Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.
Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λη από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που λάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές.
Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση. Ήδη φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.
Τεράστια η πλάνη, τεράστια η ευθύνη μου, τεράστια κι η συγγνώμη μου:
Στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ που φιλοξένησε την παραγωγή της παράστασης και δεν είχε λόγους να με αμφισβητήσει.
Στους συντελεστές της παράστασης, που με εμπιστεύτηκαν.
Σε όλους αυτούς απέναντι στους οποίους αποδείχθηκα ανακόλουθη.
Δουλεύω στο θέατρο 35 χρόνια. Σοβαρά και έντιμα.
Δεν επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο μου.
Επικαλούμαι την κοινή λογική –που εγώ έχασα πρόσκαιρα,κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που θα δημοσιοποιηθούν από εμένα εν καιρώ- ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφώ, χρησιμοποιώντας εν γνώσει μου έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη,χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
Είμαι βέβαιη, ότι όταν όλη η αλήθεια ξετυλιχθεί, θα χρεωθώ ένα μεγάλο πλήγμα στην ευθυκρισία μου. Αλλά –το πιο σημαντικό- θα διαψευσθεί κάθε υπόνοια δόλου και οποιαδήποτε ενεργή συμμετοχή μου σε αυτή την υπόθεση».
Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.
Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λη από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που λάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές.
Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση. Ήδη φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.
Τεράστια η πλάνη, τεράστια η ευθύνη μου, τεράστια κι η συγγνώμη μου:
Στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ που φιλοξένησε την παραγωγή της παράστασης και δεν είχε λόγους να με αμφισβητήσει.
Στους συντελεστές της παράστασης, που με εμπιστεύτηκαν.
Σε όλους αυτούς απέναντι στους οποίους αποδείχθηκα ανακόλουθη.
Δουλεύω στο θέατρο 35 χρόνια. Σοβαρά και έντιμα.
Δεν επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο μου.
Επικαλούμαι την κοινή λογική –που εγώ έχασα πρόσκαιρα,κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που θα δημοσιοποιηθούν από εμένα εν καιρώ- ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφώ, χρησιμοποιώντας εν γνώσει μου έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη,χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
Είμαι βέβαιη, ότι όταν όλη η αλήθεια ξετυλιχθεί, θα χρεωθώ ένα μεγάλο πλήγμα στην ευθυκρισία μου. Αλλά –το πιο σημαντικό- θα διαψευσθεί κάθε υπόνοια δόλου και οποιαδήποτε ενεργή συμμετοχή μου σε αυτή την υπόθεση».
Όμως, ποιόν μπορεί να πείσει η ηθοποιός, όταν η αξιοπιστία της έχει πια εντελώς χαθεί...
Πηγές: Στοιχεία από
* tovima.gr και protothema.gr
Πηγές: Στοιχεία από
* tovima.gr και protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου