Ζούμε υπό ένα καθεστώς που παρακολουθεί συστηματικά πολιτικούς αντιπάλους, δημοσιογράφους και απλούς πολίτες. Υπό μια συμμορία που είτε έχει εξαγοράσει τα Μέσα Ενημέρωσης είτε τα ποδηγετεί, τα τρομοκρατεί και τα στραγγαλίζει. Κάτω από μια ομάδα που διασπαθίζει το δημόσιο χρήμα προς όφελος της, ενώ ο λαός της υποφέρει από αφόρητη φτώχεια και κακομοιριά. Μας κυβερνά μια παρέα που λειτουργεί δίχως το παραμικρό δημοκρατικό και ηθικό έρμα, με μοναδικό της κυνικό στόχο την παραμονή της στην εξουσία. Αυτή ήταν η Τσιπρική περιγραφή της σημερινής Ελλάδας.
Εντάξει, είναι μέσα στο πολιτικό και κομματικό παιχνίδι ο αρχηγός της αντιπολίτευσης να αρπάζει μια ευκαιρία που του δίνεται, να της βάζει λίγο αλατάκι παραπάνω και να την σερβίρει στο κοινό του όπως τον βολεύει... Για έναν πολιτικό αρχηγό, είναι θεμιτό να υπόσχεται να αλλάξει μια χώρα που δεν του αρέσει. Είναι όμως αυτοκαταστροφικό για τον ίδιον να επαγγέλλεται την αλλαγή μιας χώρας που δεν υπάρχει.
Οταν ένα μυρμήγκι περπατάει στον πάγκο της κουζίνας, ο επιτήδειος μπορεί να τρομοκρατήσει την νοικοκυρά λέγοντας της ότι είναι κατσαρίδα. Γίνεται όμως γελοίος όταν θα προσπαθήσει να την πείσει ότι το μυρμήγκι είναι αλιγάτορας που θα την φάει. Και γίνεται δυο φορές αστείος όταν δεν το έχει καν ανάγκη κι όμως καταφεύγει σ’ αυτό. Αρκούσε και η κατσαρίδα για να κάνει την δουλειά του, απλώς η υπερβολή, η μεγαλοστομία και η κινδυνολογία είναι μέσα στο αίμα του.
«Μα το θέμα είναι τι είπε ο Τσίπρας ή τι εξηγήσεις έδωσε ο Μητσοτάκης;» θα ρωτήσετε. «Πριν την συζήτηση ήταν ο Μητσοτάκης» θα απαντήσω, «μετά την συζήτηση είναι ο Τσίπρας». Διότι ο Μητσοτάκης μίλησε επί του πραγματικού και θα κριθεί επ’ αυτού. Μίλησε μέχρι εκεί που ο ίδιος θεωρεί ότι μπορούσε. Δεν τους έπεισε όλους, είναι προφανές. Δεν το επιδίωξε καν, ήξερε ότι η θεσμική του στάση έχει κενά. Το ρίσκαρε και αφήνει τους πολίτες να τον κρίνουν εν συνόλω.
Ο Τσίπρας όμως που κήρυξε ανένδοτο εναντίον μιας ανύπαρκτης δικτατορίας, εναντίον μιας φαντασιακής ελεεινής χούντας που δήθεν καταδυναστεύει έναν ολόκληρο λαό, επί ποίου θα κριθεί; Επί της καθαρότητας της εικόνας του, επί της ευθυκρισίας του, επί της ειλικρίνειας του ή επί των αγαθών του προθέσεων; Η μήπως και επί της ιστορίας του; (...)
Πηγή: protagon.gr
Σχετική ανάρτηση: Μάχη σε επίπεδο Αρχηγών στη Βουλή για τις παρακολουθήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου